Reklamace zboží

Záruční lhůta vychází z obchodního a občanského zákoníku. U našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamované zboží nám musí být doručeno spolu s písemným oznámením vad, popřípadě můžete vyplnit reklamační formulář, který najdete zde pod reklamačním řádem. V reklamačním formuláři by měl zákazník uvést volbu vypořádání nároku kupujícího. V balíku s reklamovaným zbožím musí být přiložena kopie originálního dokladu o koupi zboží v internetovém obchodě Nicomania.cz. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem, resp. výrobci takové zboží odešleme k vyjádření a vyřízení. Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě. Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží směrem od zákazníka nese zákazník. V případě kladného vyřízení reklamace je zákazníkovi zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na náklady Nicomania.cz. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní.

K úspěšné reklamaci/vrácení zboží je nutné přiložit do balíku doklad o koupi a vyplnit online formulář. 

Sleva poskytnutá k objednávce, není-li vázána ke konkrétnímu výrobku, je rozúčtována v zásilce. V případě vrácení nekompletní objednávky, je poskytnutá sleva odečtena od katalogové ceny vráceného zboží.


Formulář pro výměnu, vrácení nebo reklamaci zboží



icon

731 125 011

Po - Pá: 8:00 - 16:00

icon

DOPRAVA ZDARMA

Při nákupu nad 250 Kč

icon

Rychlá expedice

Dodání do 2 pracovních dní

icon

Ověření věku 18+

Dle platného průkazu totožnosti

Ověřeno zákazníky

67 % zákazníků doporučuje náš obchod (z 4 recenzí).

„Super ceny, dárky za body, rychlé dodání.“

Ověřený zákazník, 01.10.

„Byl to můj první nákup a maximální spokojenost.“

Ověřený zákazník, 10.08.